Pages

Apr 12, 2011

Zamani-damai di hati.wmv



Malam yang sepi..
 Aku sendiri ...
Di ingatan tergambar wajahmu ...
Tidak kau sedar...
 Hatiku kau luka Adakah aku yang bersalah ...
Yang terluka dan kecewa ....
Kepedihan yang ku alami ...Masih ku terasa Peristiwa lalu Waktu bersamamu kasih ...
Biar ku menangis ...Biar ku merintih ...Walau terseksa di hati ..
Malam yang sepi Aku sendiri Di ingatan tergambar wajahmu ...
Tidak kau sedar Hatiku kau luka ...
Adakah aku yang bersalah ..
Yang terluka dan kecewa ..
Kepedihan yang ku alami Masih ku terasa Peristiwa lalu ...Waktu bersamamu kasih
Biar ku menangis.. Biar ku merintih ..Walau terseksa di hati ...
Pergilah sayang ...
Menyusur arahmu ...Biar ku cari Damai di hati ...
Yang terluka dan kecewa Kepedihan yang ku alami ...
Masih ku terasa Peristiwa lalu Waktu bersamamu kasih..
 Biar ku menangis Biar ku merintih Walau terseksa di hati seksa di hati aku begini......



No comments:

Post a Comment