Pages

Aug 6, 2011

UMBRELLA - Ramalanku Benar Belaka




Ramalan Ku Benar Belaka

Artist: Umbrella
Hingga ke saat ini
Berbagai persoalan
Tak henti melanda
Buntu... ku memikirkannya

Kau memilih diri ku
Di atas dasar apa
Apakah kerna cinta
Atau... pelepas sepi cuma

Seumpama... dedaunan...
Yang telah gugur bertaburan
Membiarkan... ranting dimamah usang

Apakah semua itu
Akan terjadi pada ku
Andainya benar
Maka tepatlah apa yang diramalkan

Waktu bersama mu
Banyak benar kenangan yang kita ciptakan... bersama
Dan satu darinya... engkau bersyahdu
Bahawa aku takkan kehilangan mu
Susah payah kita... semai benih cinta
Merempuh dugaan akhirnya kau tinggalkan
Susah payah kita... semai benih cinta
Merempuh dugaan... akhirnya kau tinggalkan
Sia-sialah ku bina istana cinta
Andai insan lain... dihati mu... bertakhta
Hingga ke saat ini... ku masih terkenangkan
Saat-saat yang indah... nyata kesudahan aku parah

Melupakan apa yg terjadi ..
Dan sntiasa melepaskan segalanya untuk
Kebahagiaan ..Tapi renunglah kembali,Pandangan kasih adalah satu anugerah. Bermula dari pandangan kasih Allah terhadap manusia, membawa kepada pandangan kasih sesama manusia. Berdoalah agar Allah memandang kita dengan pandangan kasih-sayang. Moga Allah kurniakan rahmat-Nya, permudahkan segala urusan kita, ilhamkan segala kecerdikan dan lindungi kita dari kerosakan jiwa..

~ Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia. Nanti Allah kurangkan rasa cinta

 padanya.. Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah. Allah maha tahu siapa jodoh kita.” 

wallahua`alam...ALLAH knows the best!!!.~ ♥ i like (^__^)

Cinta Dalam Diam ..

Jadi ini lah keputusan ku ..biarlah ku menjauhi dari ku mendekati ...

Maafkan dengan segala2 keputusan ku ..

Biarlah kuteruskan kehidupan ku dengan menyelesaikan segala 

yang belum ku selesaikan dari memikirkan apa yang telah ada 

pada ku ...

Kehidupan ku masih jauh ..masih jauh dihadapan ..

yang pasti ku akan terus DIAM ..DAN DIAM ..

membiarkan segalanya berlalu tanpa ada meninggalkan kesan yang 

ABADI (^___^)

yang pasti ..Allah tetap akan bersama ku 

dan meminjamkan aku kekuatan untk ku meneruskan kehidupan 

ini sehingga keakhir NAFAS KU.......U_u

 Aku sedaya upaya melupakan dirimu..tetapi aku tahu ianya hanyalah membohongi diri sendiri..Tuhan, Kau ciptakan HATI untuk mengingati..salahkan aku mencintai seseorang yang SOLEH?berdosakah aku mencintai seseorang yang mencintai agamaMU???
YG PENTING Aku Rahsia MU ^^


No comments:

Post a Comment