Pages

Jul 26, 2011

Aku Masih Mencari



Aku Masih Mencari

indahnya hidupku andai ada teman dan sahabat dalam menemani sepiku.
Aku ingin mencari teduhan syurga melalui sahabat yang membawa aku ke jalan-Nya.
Disaat ini biarlah kusimpan sahaja perasaanku yang terlalu sunyi ini....
Biarkanlah aku isinya dengan mengingatimu Ya Allah.

aku sedang mencari dan masih tercari-cari...
aku ingin berkongsi  cerita suka dan duka  bersama...
aku mengharap untuk dihargai dan menghargai....

pimpinlah aku dari derasnya arus keduniaan yang melingkari hidupku.
ajarlah aku tentang hakikat cinta...!
bersabar dengan karenahku.
sayangiku dan mengambil berat tentang aku...

aku hanya mahukan sahabat,teman yang mampuku balas sebagai tanda penghargaanku..
melainkan yang hanya untuk melalaikanku...

aku tidak mahu tersilap langkah...dan maafkan aku sekiranya kata-kata ku selami ini telah tersalah melafaz..
aku hanya insan yang sering melakukan kesalahan...
dan aku tidak mahu kesalahan itu berulang lagi....!



1 comment:

  1. semoga berjumpa dgn apa yang di cari... saya mendoakan yg terbaik buat mu

    ReplyDelete