Pages

Mar 8, 2011

Kerana Allah


Semua yang ada di dalam hidup adalah pemberian Tuhan dan kerana Tuhan . Tak ada satu alasanpun yang mampu membuat kita menjadi sombong . Tak ada satu alasanpun yang mampu membuat kita menyesal kerana tidak memiliki apa yang dimiliki orang lain kerana sebenarnya belum tentu orang lain memiliki apa yang kita miliki . Oleh kerana itu kita hidup harus saling membantu dan memperlengkapi .

2 comments:

  1. Terkadang,,kesepian datang dalam hidup dan tak kunjung pergi. Hidup terasa hampa tak punya arah. Semua yg datang hanya singgah sebentar lalu pergi......❤(。-‿◕。)

    ReplyDelete
  2. Disebalik kesepian dan kehampaan yang terasa, datang dan perginya kemanisan dan keperitan, tersembunyi satu pegertian yang membentangkan rahsia kefanaan yang sukar untuk di rasa ketika hati sedang menekmati santapan kemeriahan dan kepuasan, ketika hidup sentiasa subur menekmati kejayaan..sehingga ada yang terjebak dengan keyaqinan bahawa esok akan tetap menjanjikan kenekmatan yang sama..lupa bahawa disini tidak ada yang abadan abadan..cuma disana...disana yang belum pasti dapat digapai....❤(。-‿◕。)

    ReplyDelete