Pages

Jan 2, 2011

::SiAPaLaH KiTa uTk mEnOLAk TaKdIR nYa ::

     Ya ALLAH
perkenankanlah doaku
sesungguhnya aku tak mampu
aku juga insan yang lemah
namun aku pasrah
diatas segala ketentuanMU

Ya ALLAH
semoga dapat ku pecahkan
segala kebuntuan
yang kutanggung ini

amin
Ya Rabbal Alamin..

namun andai ini suratan
aku redha menerima
siapalah aku untuk
menolak takdirNYA
         
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu

Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki
Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu
Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu

Ya Allah
Engkaulah tempat kubergantung harapanku
Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu
                         

No comments:

Post a Comment