Pages

Jan 29, 2011



BAHAGIAKAH KITA?...

Kebahagian Bukan Di Ukur Sejauh Mana Tempoh Sesuatu Perhubungan, Ianya Berlandaskan Persefahaman, Keikhlasan, Kejujuran, Kesetiaan, Menerima segala Kekurangan, Bertolak Ansur, Susah Senang Bersama. Walau Pun Sesuatu Pertemuan Singkat. Jika Kesemua Faktor Ada & Ia Menjamin Kebahagiaan. Apa Perlu Di Nantikan. Nak Seribu Daya, Tak Nak Seribu Dalih Atau Mencari Sesuatu Yang Tak Pasti Atau Mencari Pada Yang Tak Sudi? Atau Takut Mencuba Atau Takut Di khianati? Adakala Kebahagiaan Di Tangan Kita & Di Hadapan Kita. Cuma Kadang-kadang Kita Tidak Menyedarinya
Bila Sudah Sedar.. Mungkin Semua Telah Terlambat Untuk Di Nyatakan.. Pelik Tapi Inilah Hakikatnya.. Lumrah Manusia Sentiasa Terlepas Pandangan.. Mungkin Jawapannya adalah Sebuah Persoalan Yang Tiada Jawapan..
Walau Hati Naluri Seorang Wanitai Ini Enggan Bicara Sesuatu Yang Kabur.. Tapi Realitinya Resah.. Sunyi & Sepi Menemani Sang Jiwa.. Mungkin Betah Berkata & Manis Bertutur.. Apatah Lagi Berkait Pujuk dan Rayu.. Terlalu Penat Untuk Memikirkan.. Memikirkan Hal-hal Yang Tiada Penghujungnya..

*CINTA …….

benar sperti di kata… cinta itu amat indah jika tahu menghargai, menghormati…..
dalam cinta pasti ada kelukaan, kesabaran dan kepercayaan pada diri dan yang dicintai amat perlu
fikirlah dan fahamilah sejauh mana cinta kita.
ketabahan,... ketenangan dan pengorbanan bagi sebuah cinta
tiada cinta yang tiada kelukaan...

No comments:

Post a Comment