Pages

Dec 10, 2010

::SaHaBaT Di KeJaUhAn ::

♥♥♥♫ Sahabat di kejauhan....♫♥♥♥

Sahabat ku....


Dikejauhan ini ingin aku sampaikan pesan....


Pesan kerinduan pada kalian....


Terkenang saat manis kita lalui bersama...


Gelak tawa , gurau senda , tangis derita kita bersama...


Sahabat ku..


Walaupun kita berjauhan...


Kalian tetap dalam kenangan...


Bersama kita teruskan perjuangan ini..


Mengecap kejayaan yang dinanti-nanti kan untuk meneruskan kehidupan masing-masing...


ikhlas dri ku...nurhidayu...



Hairul Anuar

along Rina....

xia...

Hani


Adnan...


**********************************************************


Sahabat yang baik adalah lebih mahal dari

segunung emas permata.

Amat beruntunglah jika kalian telah ketemu
...

seorang sahabat yang baik.

Maka hargai dan kekalkan persahabatan itu.





Sebenarnya ada lgi 2 orang sahabat yang xdapat ayu sertakn pic nya..iaitu SHILA & IBNU MUHAMMAD.....


IBNU MUHAMMAD~Dia adalah seorang sahabat yag sentiasa beri apa yang tidak ayu ketahui..dia ada dikala ayu memerlukan nya...alhamdulilah..dia xpernh lupakan ayu...tq so much...ibnu,segala apa yg telah awk berikan pd ayu...amat ayu hargai,semoga allah memberi kerahmatan keatas diri mu..


SHILA(OME YASH)~Shila,mengenali mu memang memberi keceriaan dalam hidup Ayu.Ayu harga segalanya...ampuni ayu jika kadang2 ayu terlepas pandang terhadap diri mu...tp ketahui lah olehmu...yang Ayu sangat sayang kan shila...ayu tak pernah lupakan bling5(@__@)...
YaAllah,sedih pula nk menaip semua ni....shila,trima kasih krn sudi menyayangi Ayu insan hina ini....kenang dku dlam doa mu shila....hnya maaut yang memisahkan kita... semua sekali sahabat yang ayu sayang...tq so much...


"Kalau 1 hari awak nak nangis,bg tahu saya....
  Saya tak janji nak buat awak tersenyum....
  Tapi sya boleh menangis bersama awak...
  Klau 1 hari awak ada masalah,saya tak janji nak bagi awak untuk memyelasikanya...
  Tapi awak boleh kongsi dengan saya...
  Kalau 1 hari awak nak berjlan pergi,bagi tahu saya....
  Saya tak janji untuk halang awak pergi....
  Tapi saya boleh berjalan bersama2 awak...
  Klau 1 hari awak nak seseorng untuk mendengar cerita awak...
  bagi tahu saya....saya janji akan mendengarnya.....
  Tapi kalau 1 hari awak perlukan saya,tapi saya tidak ada...

  MUNGKIN ITU ADALAH SAAT TERAKHIR BAGI KITA......"

"kenang daku dalam doa kalian...."


   

No comments:

Post a Comment